Vårt salgssystem -PengVin
Vårt salgssystem - PengVin
PengVin er et moderne, fleksibelt og modulbasert ERP system utviklet på Microsofts utviklingssplattform og SQL Server. ERP systemet er integrert med MS Office og kommuniserer med andre systemer gjennom etablerte standarder.
PengVin håndterer samtlige kjede og bransjekrav.
PengVin er bygd opp av to ulike hovedmoduler.
En grunnløsning for salg og en kompletterende løsning for innkjøp og salg
Til begge løsningene finnes et antall tilleggsløsninger, avhengig av bransje og behov.
Våre nye tekniske løsninger for skybaserte og Apper samt løpende utvikling av systemet, gør at du som kunde kan være sikker på at du har valgt et system bygget fir fremtidens krav og muligheter.
PengVin Salgssystem
1. Handel (grunnpakke)
• Fakturering • Inventering • Kampanjer • Kundreskontra
• Lager • Leverantörsreskontra • Prislistor • Rabattregister
• Redovisning • Statistik • Utleverans/Kassa
2. Innkjøp og salg (kompletteringsmodul)
• Alternativa leverantörer • Handpenning • Inleveransrapportering • Kundsortiment
• Leverantörsbeställning • Leveransbevakning • Meddelandehantering • Offert
• Order • Orderanskaffning • Serienummerhantering • Skapa och hantera inköpsunderlag
• Virkeshantering • Ärendehantering
3. Tileggsmoduler
PengVin tileggsløsningar er separate moduler som fungerer som komplement til PengVin salgssystem.
Her finnes både bransjespesifikke og generelle handelsløsninger.
• Analysverktyg (Fenix/2XL) • Beslutsstödsvyer • Bonushantering • Dynamisk lagerstyrning
• Elektroniskt dokument • Elektronisk signatur • Filialhantering • Godsdeklaration • Handdator online
• Handdator offline • Inläsning av leverantörsfaktura • Intrastat • Kortbetalning med Points eller Nets
• Kundlokaliserat lager • Kundtillgodohantering (Presentkort etc) • Medlemsreskontra • Nyckeltal
• Processerver • Reklamationshantering • Serviceorder • SmartOrder på Appstore • Sortiments- och prisunderhåll
• Spannmålshantering • Uthyrning • Weborder • Webbaserad Kundportal • Webstocklager